- S j u k -

Hemma idag.
Jag mådde såhär jättebra på kvällen, typ 8-9 va å träna å så.
Sen typ klockan 11, så mådde jag jätteilla..
jag hade ont i magen och ah.. höll på att spy.
men gjorde de inte.
jag gick och la mig och somna.
vaknade vid halv 8 och orkade inte gå till skolan.. jag hade ont i huvudet (asså typ TUNG i huvudet) och helt slut och ont i magen.)
gick och la mig igen och somna och vaknade nu, för typ 10 min sen!
Huvudvärken har gått över, inte ont i magen, mår INTE illa, är bara trött!
för jag hade ju liksom längtat mest av allt till denna dag just FREDAG!
för då skulle Therese och hennes familj komma på middag och sen skulle tessy sova över..
MEN!
Jag tror att de kan gå! för jag är inte sjuk , bara trött ! plus att jag inte spydde ! så jag tror dom kan komma på middag å så iaf, men inget sovaöver blir nog, .. vi får se hur jag mår!!
men ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
har igentligen inte så mycket å säga. ska gå och lägga mig i soffan och typ kolla på någon film. :DDDD
men harebra.
'
älskar dej nussepusse ! <3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0