bahaahaha.

Äsch.
Hej i alla faall !
Har ni haft en bra skoldag?
jag har i alla fall en lång och boring dag, om jag ska vara ärlig.
långlånglång.
i alla fall så sluta vi klockan tio över treee. och då gick jag och therese till dansen och de gick bra. :)
dance is best :P <3
meeenn,, dansen sluta tio i fem, då åkte jag med therese hem till henne och kolla på TV o lite så.. jag gick sedan hem för jag skulle äta middag, och då var även nathalie här och hälsade på ! kulkul vi satt och spela lite spel på mobilen.. :p men jag åt chicken nuggets med ris & chillisås! de va supergott!!
men ikväll är planerna att:
♥. fixa min blogg med olika detaljer osv.. ♥
♥. duscha. ♥
♥. plugga & läsa på religonen till provet på onsdag. ♥
♥. Kolla på halv åtta hos mig. ♥
♥ chatta ♥
♥ lägga mig i tid så jag inte somnar på lektionerna. ♥
---
Det är i alla fall lite MÅSTEN att göra ikväll. :) sen kanske det flyger in lite som mer måste göra, men det behöver jag inte skriva för kommer inte på ngt mer !
men ha en bra stund så ska jag fixa min blogg me detaljer !
♥Puss sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0