hehe sry för uppdateringen !

Men lixom, jag har inte haft tid?
Jag har först varti på dans till tio i 5. Sen kom jag hem över 5. då åt jag lite mat och leta efter typ nån specialarbetsgrej. Sen så har jag gjort läxan och fixa nya header till bloggen eller asså FIXA den och så till 7. sen har jag gått promenad på mimmi, kollat på mina program jag skulle se, dusha och tvätta håret o så!
men det kan inte ALLTID vara uppdatering hela tiden och varje dag. datorn är inte det ända jag har utan jag har ett LIV utanför datorn också.
Men ah.. har faktiskt inte så mycket att säga ! :P




Här är en ful och gammal bild på mig med tilde i STUDION.
Det var typ i 3:an 2:an så kolla vilken mes. Men igga mig ! :P  kolla på sakerna runt omkring !
Vi sköng i en studio ! dröm vidare hörrni ;)

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0