Jaja..

Hej.
Nu har jag kommit hem, skoldagen har varit bra å så. Haft nationella prov som vi har haft varje dag nu..
hatar det!
men jaja. dagen tog i alla fall slut, så det var ju skönt det att jobbiga & tråkiga tisdagen är över!
Imorgon är det den bästa dagen! massa roliga saker, TYP inge jobb alls, bara en halvtimme, vi har gympa, musik, mat i nb, hemkunskap å så . så de ska väl bli roligt ! vi slutar kvart över två också så.. ah de är ju skönt!
har ni haft en bra dag?
förvånar mig inte om ni inte svarar. xd men få se om ngn skriver i kommentar och säger de då. :)
Sen efter skolan kom mamma & hämta mig och vi åkte till mörby centrum och jag fick en svart, lång och skön kofta på rea från Lindex. (179 kr) den tycker jag mycke oooom . =D
Aa.. har en ny header.. hm.. tycker sådär om den om jag får va ärlig.. asså den andra va väl snygg å så men lite rörig där vid inläggen, man såg inte vad som var vad, rubriken ser ut som denhär  texten, samma storlek, så här är lite coolare rubriksak! Vad tycker ni ? ..
men aa..
Kvällens planer:
♥. Äta middag
♥. Läsa bloggar
♥. Kolla på TV
♥. Chatta
♥. Gå och lägga mig i tid !
höll på att somna nästan idag, var så sjukt trött.
----
Om ni undrar över rubriken menar jag att jag kan väl fortsätta blogga men inte jättemycket ! måste ha ett liv och kunna leva utan att få dåligt samvete!

ojdå maten väntar!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Ellifanten

Jag har haft en bra dag men håller med om att onsdagen är roligare i skolan

2011-03-29 @ 19:09:41
URL: http://goldenpridepotatis.blogspot.com
Postat av: Elin

min dag har varit trög och gått långsamt! + att jag inte nästan orkade upp på morgonen :/ och då är det endast tisdag ännu :S och onsdag blir tyvärr inte mycket bättre...:/

2011-03-29 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0