Melodifestivalfinalen ikväll!

Hej alla,
har inte kunnat skriva idag.
Först när jag vakna så åkte jag typ direkt till Gabbi. Vi hade askul ! :) <3
vi har bara DANSAT hela dan och bestämt låt och sååå ! Och vi filma massa ohc tog bilder men lägger inte upp filmerna tror jag .. får typ inte men dom blev sjukt roliga,  vi skratta tills vi fick ont i magen och jag blev hes och hahahaa vi har samma humor ! :P  Hahaha men sen klockan 6 åkte vi till tennisklubben och jag skulle kolla på Gabbi när hos spela. :) hon var jätteduktig.
Men nu är jag hemma och har precis ätit lax. Och snart är det MELODIFESTIVALEN ! yee ! Jag vet att jag har varit sur och sagt att melodifestivalen suger. Det gör det. haha nej men asså dom har gjort en miss och så. Men jag ska kolla ändå och spännande och se vem som vinner!
Men nu ska jag fixa så man kan kommentera på bloggen, alla fall försöka!
SES SENARE!
PS: det blir inge bloggande imorgon ! INGET ALLS ! kanske ett sent men vet inte. så ni får inte ha för höga förväntningar.

Bild från idag jag ser hemsk ut.. :s  bjuuuudeer
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0