Nu har alla dragit åt skogen.

hahah nej men alla har åkt ! :P
bilder från idag innan jag berättar mera:

lite av matbuféen :)

kolla mormor.. :s hon skrämmer mig på denna bild. :OOO ser du ilskan i ögonen . :s

min sallad :DD man fick göra en egen ! :D jag älskar mozarellabollarna :DDD

födelsedags"barnet"

Jag vet, ni är avundsjuka ! det är kladdkaka, med vaniljglass och jordtanter :D
¨
fin!

nathalie använder skyddskort när hon inte vill va med på bild. ;)



-
Japp !
Det var alla ! :D eller inte alla men några av dom ! :)
Vad tycker niii ? <3
i alla fall ska jag typ ut och se solsidan !
SES


Kommentarer
Postat av: Elin

fiina foton av en fiin fotograf! <3 ;) och maten ser jätte god och lyxig ut :) joppas du har det bra för det har jag :)

kraamiiiz<3

2011-03-07 @ 15:24:29

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0