Nu har jag och min familj precis gått en långpromenad.

Japps.
Vi kolla först på melodifestivalen, dom sööög ! hon den där med rött var bäst, hon med svart hår som inte gick vidare. FÖR SARA VARGA gick vidare.. usch ? tycker ni äns hon är bra? sara, hon har ingen bra sångröst, tycker jag. DISS FÖR HENNE. Hennes låt var inte äns bra. Hur tänker svenska folket..?

Aja, men sen orka vi inte lyssna på dem, för helt fel personer gick vidare. inga var bra .. ! förutom "dance alone" den var OK.
Men sen så skulle vi titta på film, vi försökte välja och det tog typ 30 min.. haha. men sen gav vi upp och tog en långpromenad med mimmi i mörkret.
Vi kom hem precis hem, och kollar lite på Tv och mina föräldrar spelar "FALL DOWN" på sina iphone. :D
Hahah pappa tycker vi är muppar ! haha nedå ! Men nu paaallar jag inte blogga. :)

vi syns imorgon, typ.. eller nej. ELLER JOO KLART ! jag driiiver med er !
Ses imorgon finamänniskor, nu ska jag in på fejan !
♥ Puss på er. ♥

Ny proffebild på FB. Vad tycks ? :)


Kommentarer
Postat av: Ellifanten

Schnygging :) <3

2011-03-06 @ 10:47:33

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0