OMG, vad jag är sämst på att uppdatera. :O <3

Jaaa , idag har jag varit sjukt dålig på att uppdatera.. /:
Hehe i alla fall så har försökt få tag på ngt att göra, men klockan 3 bestämde jag mig för att ringa mormor. För vill va lite social mot dom äldre, och stackars mormor som får sitta själv i sin lägenhet varje dag och hör klockan ticka, nejnej för här kom roliga jag! haha nej men jag ringde henne och hon blev så glad så min telefon gick sönder, haha nej jag skoja igen. :P men asså hon blev glad i alla fall, eller JÄTTEGLAD. Men jag åkte dit vid 3 dåra. Så lagade vi mat, köttfärsbiffar med rödbetor, typ första gången på länge mormor lagar MAT!. Hon brukar bara äta ÄGG varje dag typ.. :P att hon inte tröttnar på det.. ? haha men vi åt potatis med köttfärsbiffar och en macka. :D det var gott, men mormor tyckte typ inte det. :P hon är ju van med sina ägg. haha.
Men sen så löste vi korsord, prata, kolla på rolig TV, spela piano och spela spel på mobilen. :P haha så en liten "lätt" mysig dag sådär. lugn och skön!
Haha men jag kan visa vad vi åt på bild lite längre ner sen. :)
Jaaaaapp !
Sen så åkte jag hem vid 8 på kvällen, och då åt jag SEN middag. Kycklingbitar med ris och sweet chillisås. :D gottgott. Men nu sitter jag här och har det skönt. är trött fast ändå inte.
Här var min "lunch" :D
Ha det bra alla läsare för den här stunden. :D
Puuuuss och kram !

Kommentarer
Postat av: Ellifanten

Inte sämst men du uppdaterade nt mkt igår.

2011-03-02 @ 08:26:16
URL: http://goldenpridepotatis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0