Så ! Konserten är klaaar !

Jepp !
Nu har jag precis kommit hem och allt gick braa !
Det blev superbra tycker jag och blev inge fel :)
Jaapppppp.. har tyvärr inte så mkt att säägaaaa... men ojsan , kom på att jag har glömt min ficklampa där .. :S nu blir pappa sur.. :( nejmen åååh ! dumma mej !
Eller nej , jag skoja bara , kom på att jag la den i fickan.
ahahah yeey ;)

Men vettni, nu ska ni vara avundsjuka. Men vi har sovmorgon imorgon! Och vet ni hur länge??!
TILL TJUGO ÖVER TIO!   bääst !
Men japp. Känn er ägda så ni får åka upp tidigt till skolan medans jag tar en rejäl sovmorgon, ;DDDD
Men nu är jag ändå skitnöjd med min nya header! jag fixa den igen ! nu kan ni kommmentera ! loove <3

Men japp. nu ska jag ta någonting att äta. För jag har ju inte ätit middag. BARA ETT ÄPPLE. Vad mätt man blev, + tog det innan konserten ! intressant iknow ! nu är jag snäll som bloggar åt er fast jag inte orkar. hashdfjsdgolejew

JAAahahahahah ses .


Kommentarer
Postat av: Elin

va orättvist!! jag vaknade 6.15 idag-.- (vi har PRAO den här veckan) å sen kom inte bussen så jag stod ute och frös i ½ timme :( så jag blev 1 ½ timme sen Första dagen :/ (de kom en buss senare)

Din header är jätte fin! <3 :) kan du inte lägga in en film på dig när du dansar? :P

2011-03-14 @ 18:09:31

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0