Sååå, nu är jag hemma!

Helluuusan ! ;) <3
Vad gör ni allaaa? :D
Idag så var jag, linnea o mamma och såklart mimmi iväg till skavlötern och åkte skridskor. :)
Det gick jättebra! det var kul! vi åkte i typ 1 timme bara men det räckte!
Sen sjussa mamma mig och linnea hem till linnea typ vid halv 3. och då dansa vi jättemycket och skratta skitmycket.
Vi har alltid så jäkla kul!
Men sen vid 5 eller halv 5 kom mamma och vi åkte och träna, vi hade personlig tränare som gick igenom alla träningsgrejer för mig och vad som är bra, det tog typ 2 timmar ! och nu är jag hemma! har ätit god mat o så ! men nu ska jag kolla på halv åtta hos mig,, så vi hörs senare!
PUSSPUUSS

Kommentarer
Postat av: elin u-a

sv: Haha, tack så mycket :)

2011-03-03 @ 20:45:27
URL: http://elunz.blogg.se/
Postat av: Elin

alltså vad tränar du egentligen? :D jag har läst många gånger att du skall på träningar men jag är inte säker på vad för träningar det är... ;)

2011-03-04 @ 17:38:08

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0