Taget från syrran :DDD

SENASTE


Låt du hörde: Till the world ends  - Britney Spears

Film du såg: gaaash.. va ett tag sen.. kommer faktiskt inte ihåg. ^^

Mat du åt: Vaniljyoghurt med flingor

Kram: Mimmi

Puss: venne

Känslan: "Mmm gott"! När jag åt yoghurten ni vet.

Resa: Thailand <3

Person du träffade: pappa?

Personen du pratade i telefon med: ööh typ.. venne

Personen du fick sms av: Johan

Gången du åt 7-eleven korv: Oj. längesen, typ när jag va istan med denise och tog modellbilderna:

den, vilket bra minne, eller vad?! xd

Gången du var utomhus: Igår när jag gick hem med Gabbi

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår

Saken du köpte: Typ .. gaash , nu har jag dåligt minne. :S

 

ALLMÄNT


Ska bli skoj: Att bli helfrisk och må suveränt

Sparar till: Appledator. haha nej men jag vet inte.

Pålägg som gäller: Ost <3

Önskar att jag var bättre på: höhöh sjunga, tycker inte jag är särskilt bra. xd

Dagens dryck: ÄppelJouse (omg jag vet inte hur man stavar til JOCergjdflsljb JOSe. ( ni fattar va jag menar?)

Vad saknar du: Värmen.

Tre band/artister: Britney Spears, Michael Jackson, P!nk

Vad har du gjort idag: Varit på Fotografiska och i skolan.

Brukar du svära mycket: Njä, tror inte det. Vet inte? eller mittimellan..

Hur tidigt stiger du upp: Mellan sju och halv åtta.

Vad ska du göra ikväll: Om jag blir bra, middag med therese och hennes familj här :D

Hur många timmar sover du per natt: hhhmmm.. olika !

Vad är det för veckodag: Fredag,

Bästa saken som hände mig förra sommaren: ehm, mycke va sjukt bäst :D

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina bästa byxor :DD

Byxa eller kjol: Byxor, sommar kjol ?

Senast utlästa bok: Twilight

Mig själv med tre ord (just nu): trött, kraftlös, bloggsugen.

Jag tränar: SATS

Jag ville bli när jag var liten: hhööhö typ djurskötare.

saknar thailand.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0