I'm hoooooome!

Kom hem från en stund sen. Efter skolan hade jag utvecklingssamtal.. först gick jag hem, slappa en stund, sen cykla jag & mamma ner dit och hade de där tråkiga samtalet, men de är ändå bra å så .. men inte särskillt kul..
Menmen.. Sen efte de så cyklade jag hem till gabbi , eller jag handla 2 armband som present till gabbi som fyller år på söndag! :DDD Men ja.. då köpte jag kompisarmband, likadana. Jag tyckte faktiskt dom var jättefinaaa ! :D
JA sen cykla jag hem till gabbi och kom 1 timme tidigare, men de gjorde inget, vi satt typ och skratta o fixade lite å så! :D Sen gick vi till mosstorp kl. 6 , där mötte vi dom andra och körde lite roliga saker :DDD !
Sen typ vid 7 drog vi hem till gabbi, då åt vi lite chips å drack slush, (gabbi har slush maskin) asgott ! Då satt vi och prata och gabbi öppna sina pakeeeeet ! :DD hon blev glad för allt! :)
Sen åt vi mat, grillad mast, hamburgare och drack slushen till. De va askul, för jag satt brevid johanna, och vi hade askul vi höll på att flumma typ ihjäl.. hahah. vi satt och bubbla upp slushen så de ploppa ut så vi blev lite blöta.. askul ! hahah vi skratta ihjäl oss.. :'D vi höll på och hade skoj och åt middag, efterätt och satt å prata.. sen hoppa vi alla studsmatta och lite så innan jag åkte hem. så de har varit kuligt idag. imorgon vet jag inte ritkigt vad jag ska göra. Senare har jag ju dansuppvisning.. kuuuuul ! typ med girl viben ( i think?) så de blir kul .. är fortfarande jätterädd för de där med "jordens undergång" även fast jag vet att de inte kommer hända, men jag kommer va sjukt rädd då dom säger att de kommer hända.. så.. men jag tror inte de, jag tror vi kommer vakna upp på söndagen oskadda och glada och så som vanligt! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD Hoppas verkligen den inte går under.. jag blir så jävla rädd ändå.. fan. TROR NI PÅ DE?!?!?!?
Kommentera vad ni tror !
Men nu ska jag iaf ta en dusch, sen ska jag bädda rent i sängen, sen kolla på tv en stund tror jag . är faktiskt rätt trött. xd men ja.. vi hörs lite senare!
Jag och Erica för ett tag sen. haha asrolig bild.. hhöhöh.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Elin

på ett sätt tror jag på jordens undergång men sen ändå inte :D för om den inte har gått under på alla tidigare gånger så varför skulle den göra det JUST NU?! men jag är ändå jätte rädd ifall den skulle göra det! :( men hur kan det gå en jordbävning genom HELA jorden och bara döda alla? :O det går ju liksom inte! :P och då skulle de ju säga i nyheterna att det är en jordbävning på väg om man kan se sånt i förväg... Men vi får bara hoppas på det bästa att jorden inte går under!! :) kraaamiz!! <3 :)

2011-05-21 @ 10:59:14

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0