Tack, tack, TACK!

Hej!
Nu ska jag genast börja blogga igen (; har fått en jättejättesnygg design & header av jättesnälla Nathalie!
Guuud ! tack så jättemycket! Du gör verkligen såååå fina designer, åh jag dör :D

Aja, Ikväll har jag typ inte gjort nånting, nördat vid datorn.. haha. Men har gjort lite läxor som är tills imorgon å ja..
Jag har nyss druckit lite te och suttit och kollat på TV, eller nej de gjorde jag inte, jag höll på med mobilen, mest.
Mamma kollade på nått bebisprogramm när man föder barn.. kul.. nej inte direkt, tycker inte jag iallafall.. så jag gjorde nått annat än att kolla på det då. :)
Men imorgon, så är de en vanlig jobbig tisdag med gympa, musik, lunch i nd och typ mattejobbigagrejsimojser som.. är B00RING. Men skolan är viktig och måste jobba, jobba.. och jobba.. Men såååånt är livet.
Efter skolan så slutar vi 15.10. Vet inte riktigt hur jag ska göra för jag har 2 genrep imorgon, ett börjar 16.10 och nästa 16.45.. så . de blir lite körigt. Jag måste också träna på dansen till nån avslutning med Gabbi, vi får se hur de löser sig! För vi har samma genrep (för vi går på samma dans) och de är den som börjar 16.45. Jag vet att ni bryr er fett me mycke.. säger vi.
Men.. jaaaaaaa.. har inte så mycket mer att säga. Men imorgon kanske jag bloggar vid 6? För jag kommer inte hinna, kommer komma hem då, duscha och fixa massa grejs imorgon så jag hinner väl blogga lite senare..
Men hur mår ni alla bloggläsare? :')
Höhö. Men jag ska fixa lite detaljer på bloggen nurå, så hörs vi imorgon klockan 6, eller ett inlägg till ikväll.. men om inte annars..
Godnatt alla söta! Ifall jag inte bloggar mer ikväll.
PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Aaaw va gulligt :)

2011-05-17 @ 16:08:56
URL: http://nathas.se
Postat av: Elin

god natt ;) jag mår bra förutom att det är stressigt och jobbigt i skolan! :( och så blir man så trött :O Hur hinner du och orkar du med allt? :o jag har inga hobbyn (tyvärr, skulle vilja börja dansa eller nåt ;) har fått inspiration av dig!! <3 :D) och ändå hinner jag typ inte med allt :o eller så känns det! kraam!<3 :)

2011-05-17 @ 19:56:42

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0