Dålig uppdatering under kvällen..

Hej!
Förlåt för sämst uppdatering men ja.. har haft en supermysig kväll för mig själv med godis, chips och saft & kollat på film på datorn! 2 filmer. Så himla nice. Mysig sista kväll på lovet!
Imorgon så är de söndag, då ska släkten komma hit och vi ska fira min födelsedag å så .. fyller år på tisdag men vi har firandet imorgon med släkten ni vet .. Så de blir kul!
Nu ska jag stänga av datorn och SOVA tänkte jag, är galet trött så de ska bli skönt!
Men vi hörs imorgon då ..
Puss & natti!

Kommentarer
Postat av: wilmaamariaa

din är också fin :)

2011-11-06 @ 12:37:33
URL: http://wilmaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0