tidsfördriv - taget från issa

Tio frågor om dig själv

Vad heter du i andranamn? - Julia

har du några piercingar? vars? - Öronen

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans, men ibland att sova själv, faktiskt.

väljer du filmkväll framför utekväll? - Njaaaae, båda!

din sämsta egenskap? - hmm... jag vet faktiskt inte hehehe..

är du dag eller nattmänniska? - dag tror jag!

vad har du på dig just nu? - Gråa mjukisbyxor & en rosa tröja.

är du nöjd med ditt utseende? - Naeeee

vad vill du ändra med ditt utseende? - ´Längre & snyggare hår, smalare, längre naglar, få bättre hy.. å ja!

 

Frågor om kärlek

är du i ett förhållande just nu? - Nepp

har du varit kär på riktigt någon gång? -  hm

är du oskuld? - aa xd e bara 11, 12 om 5 dagar..

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - kanske, kanske inte

hur många har du varit riktigt kär i? - jadu

vad för sorts killar faller du för? - jag FALLER inte för några killar jag har ganska bra balans ni vet .. haha nej jag skoja men ja lite svårt, snälla killar, och en snygg kille vill man ju också ha :D

hur många har du varit tillsammans med? - Håller inte räkningen direkt..

 

Tio frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Ingen .. nejmen lite svårt att säga, therese kanske?

vem skulle du vilja träffa just nu? - mååånga! Julia, therese, gabbi, linnea, malin och ja .. säkert fler!

vem saknar du mest just nu? - Många! tilde .. :'( och julia & tilda! OCH FIGGE

vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - just nu figge :(

vem krama du senast? - mamma kanske minns inte

vem står dig närmast? - Några stycken

vem vill du träffa oftare? - Ska jag rabbla upp alla..? Skulle ta en evighet!

vem är mest partyprisse? - vet inte

vem ringer du när du är ledsen? - hm therese! henne kan man prata med!

vem är snyggast? - haha vet inte xd

 

Din mobiltelefon

vilka finns på "inkomna samtal"? - Mamma, gabbi, malin, therese, mamma, mamma, mamma, pappa, mamma, jossan, jossan, martina, pappa, mamma, dolt, dolt, nicke osv ..

vilka namn finns i smsinkorgen? Många

vem ringde dig senast? - Mamma

vem smsar du oftast med? - david, mattea & flera!

vad stod det i senaste smset du skickade? - "kollar film :)<3"

vad har du för bakgrundsbild? - Jag och jossan :D

vad står det på anteckningar? - massa saker att komma ihåg haha

vem ringde du senast? - gabbi

vad har du för mobil? - Iphone 4

spelar du wordfeud? - jepp

 

Farligheter

snusar du? - nej .. aldrig!

brukar du röka? - neej

har du tagit droger? - Neeeej

känner du folk som tar droger? - naee vet kanske nån men ah ..

har du blivit jagad av polisen? - No

har du druckit så mycket att du spytt? - Nej

dricker du alkohol varje helg? - Nej

skulle du kunna testa droger? - Haha aldrig!

skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - Tror inte det, skulle väl göra så att han slutar.. Nejmen jag vet inte. xd

har du varit i slagsmål någon gång? - nej

 

Random

sover du med dörren öppen eller stängd? - öppen haha

tror du två ex kan vara vänner? - ja!

skulle du vilja vara berömd? - Jag ÄR berömd. Haha nej skoja, men ja typ

skulle du ha sex med den perspnen du senast fick sms av? - nej!

brukar du tänka innan du talar? - Oftast inte.. Eller det beror ju på

känner du någon som är oskuld? - Men haha ja!?

skulle du vilja tatuera dig? vars? - Jag vet inte, inte såndär stooooora fula men har inte tänkt på de xd

har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - naaaaaaa ja då !

skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - ja

tror du andra tycker illa om dig? - man vet ju aldrig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0