Fy skämms

Hej på er! Förlååååt för jag inte har bloggat nått idag och inte så mycket igår heller.. Men när jag är sjuk har jag inget att säga, inte så mycket att göra då liksom så då har man inget intressant att säga.. Men ah idag var jag hemma igen.. Not soo fun men jag kan ju inte gå dit ifall jag är sjuk, mår mycket bättre iallafall . Till lunch åt jag sushi ! Galet gott mamma kom hem med de, sen gick jag en skogspromenad med Mimmi för att få lite luft .. Sen har jag bara kollat på massa filmer och druckit chai latte!
Ikväll blir de att va hemma och slappa framför idol & datorn och fixa massa grejer, duscha osv.. Men ja jag har inte suttit vid datorn på flera dagar, sitter inte där när jag är sjuk.
Men ah kollar på lassemaja hahhah nolife men asså vad ska jag annars göra, men ja nu får ni en bild på min lunch så hörs vi senare, puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0