Höst

Hej på er! Nu tror jag ni alla är vakna för klockan är ju 1, inte så många som sover då, eller?
Jag vaknade iallafall vid 10 nånting och gick upp vid halv 11 ? Då kollade jag på hannah montana the movie, haha nolife men den gick på TV och de fanns inte så mycket mer att kolla på så .. men den är gullig!
Sen var jag tvungen att gå ut och kratta löv, inte kul. De va flera cm löv på hela gräsmattan så var tvungen att hjälpa till. Usch de är både dåligt och bra med hösten, den är mysig men samtidigt inte ..
Men ja ska till jossan vid halv 3, för hon friidrottar så ja .. ska komma till henne senare.
Egentligen har jag inte så mycket mer att säga, har precis duschat och gjort mig fräsch och plockat undan lite
grejer från golvet haha ..
Nu ska jag kolla på lite gamla bilder, ni kanske kan få några gamla bilder i nästa inlägg .. ? va sägs om de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0