Städning i full gång

Hej! Blev ingen bild på frukosten hehe glömde sorry!
Men de verkar som om ingen kompis är hemma .. :'( så blir städning .. kul NOT för de va tydligen bara match på stockholm open och ingen invigning för de var imorn så då ville jag inte.
Men ja ni fick några tidinställda inlägg nu som jag gjorde igår .. Men nu ska jag städa vidare för mina föräldrar är så tjatiga.
* pappa prata i 10 min i rad typ*
Jag: Nu kommer krakelspektakel igång.
VET INTE VAD JAG FICK DE IFRÅN xd
ska duscha snart också men jaja vi hörs!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0