PLUGG, PLUGG ÄR DE SOM GÄLLER NU.

Hej, förlåt för uppdateringen idag, har inte haft lust direkt. Har suttit och kollat på 5 timmar's film hahhaha INGET LIV. Men ah .. sen har jag ätit korv med bröd så nu sitter jag här och fått glosor av Freddis .. FAN. 40 engelska gloser. INTE KUL. Kommer ta ÅR OCH DAR för mig att lära mig alla dom svåra orden. I 5an hade vi typ 18 och nu plågar dom oss liksom ååååååååh får damp blir så arg, vill inte bli stor vill vara liten igen.
Liksom,, SÅ MYCKET LÄTTARE ATT VARA LITEN . skippa allt jobbigt, 1000000 läxor, bråk och allt. GE MIG TILLBAKS DEN GAMLA TIDEN. vill tillbaks ..

'
Ska iallafall börja plugga nu men vi hörs efter. puss <3

Kommentarer
Postat av: Enya Hasselström

har frågestund på bloggen nu! kanske vill ha en direkt länk ? http://enyahasselstrom.blogg.se/2011/september/entry-136759710.html#comment du kan fråga vad du vill mellan himmel och jord ! ställ gärna något riktigt knasigt ! :)

2011-09-07 @ 21:03:16
URL: http://enyahasselstrom.blogg.se/
Postat av: Natta

det blir bara roligare och roligare, ju äldre du blir ;)

2011-09-08 @ 08:50:02

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0