Dageen

Hej!
Idag var jag i sollentuna centrum med mammi och mormor.. haha köpte 2 tröjor och ett halsband! Sen så ja.. vi var där hela dagen, sen drog vi hem och då duscha jag och fixade mig lite, sen vid 6 kom malin och hennes familj och då åt vi middag, tacoooos! Goooott. Sen så tog jag och malin bilder, prata, skratta, filma och vi har svarat på frågestunden. Eller jag, hon frågao och jag svara. De kommer i nästa inlägg!
MEn ja malin ska sova här, hon har inte med sig nått men aah hon får låna saker. Men nu gör vi inte så mycket, vi ska typ stänga av datorn nu och prata lite. Men frågestunden kommer i nästa inlägg, soo you knoow!
vi ikväll, seriöööösa brudar.
PUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0