Hemma nu

Hej på er!
Nu kom jag hem, eller för några timmar sen. De va sjukt kul på badet! Vi var på husbybadet i kista typ .. De va 4 ruschelkanor, dom va roliga!
Men ja de va några supersöta småtjejer som kom fram till mig i omklädningsrummet och va supergulliga och sa "Heeeii va heter du" och gav mig massa komplimanger och allt så och ville ha skåpen brevid mig. Supergulligt ju!
Menmen, efter badet typ vid halv 4 åkte jag och papi till mc donald's och åt lite gottgott. Var supertrött då för somnade typ 3-4 imorse så ja .. och jag mådde typ lite illa men de gick över när jag kom hem, denise var hemma här och skulle sälja lite kläder, så hon ska fixa en bloppisblogg för sina kläder hon inte använder som jag kommer länka här på bloggen då får ni köpa från henne!
Men ja då tog vi bilder på lite kläder men blev inte klara idag utan hon får fixa de imorn eller nått..
Men imorn ska jag typ vara med vickan, ska ringa henne senare om de blir nått, vi får se. De va typ 1 år sen eller mer jag pratade med henne, en evighet typ!
Men ja therese kommer typ om 30 min en stund .. men ska fixa danas header nu så hörs lite senare!
de va där vi va!
Sen åt vi på mc donald's nej fyfan nu blev jag hungrig igen haha.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0