THE DAY + alla bilder.

HEJ PÅ ER!
Idag har de varit en kul dag med världens bästaste denise syster!
Vi har tagit massa bilder, på både mig och henne.
Jag drog dit där hennes pojkvän bor, (hon bor typ också där men vid 12 ungefär! Då pratade vi massa, sminkade oss, satte på oss de vi skulle ha på oss och fotade! Jättefina bilder blev de!
Denise skickade alla bilder men inga på henne så ni får alla bilder på mig + några på oss båda + hennes profilbild som var från idag också. Men vi fotade, sen åt vi på en pizzaresturang, fast åt sallad istället för pizza! Men de var mys!
HÄR ÄR DOM:
Haha asså jag kollade precis åt sidan..
Jag börjar få vågigt hår.. förklarar varför nån gång.








Haha man måste ju vara lite oseriös ibland också..
haha jätteseriös
jag gillar INTE mitt leende..





PROFILBILD PÅ FACEBOOK . gilla den gjärna ihhihi.







KICKS REKLAMEN ;)



SÅÅÅ. Det var alla bilder.
Här är min syrra:
HON ÄR JU FÖR COOL!
NU FÅR NI KOMMENTERA!
vad tycker ni om bilderna? godnatt. ♥

Kommentarer
Postat av: moa

Villka fina bilder...du blir alltid så bra på bild...kram/moa

2012-03-18 @ 22:35:56
Postat av: <3

Vem tog fotona? Fasst jag tvivlar på att hon är snyggare än modellen...;)) :P

2012-03-18 @ 22:56:12
Postat av: Aline

Guuud va fina bilder!!! :]<3

2012-03-18 @ 22:56:12
Postat av: Johanna

Såå sjukt söt du är...! Alltså jag blir galen! Sjukt fina bilder! Du är ju en moooodeeeelll!!! :) <33 Älskar din blogg ! <33

2012-03-19 @ 07:33:57
Postat av: Frida

As fina bilder! Cute på alla ! Perfekt utseende, du borde vara nöjd! :)

2012-03-19 @ 07:49:41
URL: http://pernillaofrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0