Första dagen i SKOLAN!

Japp.

Vi börjar ju 5:an :)

Vi kom dit och då gick vi in och samlades, vi prata lite om terminen och sen klockan 10 gick vi ut och sjöng några sånger med skolan. Sen gick vi in igen. Sedan klockan 11.40 gick vi ut och åt korv. Korven var äcklig för den smaka bara vatten, så jag åt en halv.  Jag hade inte äns ätit frukost. Och har bara ätit en halv korv på HELA DAGEN! Inte nått annat, men jag är fortfarande INTE hungrig. ;S

Men iaf. sen hade vi rast till halv 1, sen gick vi upp och fick nya skolböcker!

Sen kvart i sprang jag ner, för jag skulle till tandläkaren (trodde jag) ahhahahahahaa. Fast jag skulle till doktorn och fick medecin mot min idiotiska migrän! Men problemet var att en liten burk som håller i 3 månader kosta
1200 kronor! Aso,,,,men vad gör man ?! Jag vill ju inte få huvudvärk hela jävla tiden. Usäkta för mitt utbrott xD
hahahahaha

Men nu är jag hemma. lyssnar på musik, skriver lite SMS lite då och då. Och.. ja. Inte så mycket mer ;).

MEn nu kan jag sluta skriva innan du också får huvudvärk...typ xD



Bye<3

Bild från igår. En liten CP bild xD hahah.

POOOOS.

Kommentarer
Postat av: Soofie <3

Du är så snygg <3

Michelle, Du vet

att jag alltid

finns ;)



Kram Soffah <3

2010-08-24 @ 15:46:41
Postat av: Michelle!

Aw. Tack soffaah! <3



Jaaooo. Du betyder! :)



KramKram! <3<3

2010-08-24 @ 15:52:11
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0