Fredags-mys.<33

Yepps.


DEt är ju FREDAG. Så till middag åt vi fläskfilé och nån potatis-sak. ;) Riktigt gott. Älskar den maten. Sen har jag suttit och spelat lite kort med Denise och Niklas och fick lära mig nått heeelt nytt jag inte hört talas om förut, riktigt kul!

Sen kollade jag,mamma och pappa lite på TV. Bara det att TV:n är så iiiiiiiiiiiiiiidiotisk! Det hackar typ hela tiden, det är någon störning.. Så nästa vecka ska vi få en ny dosa, eller vad det nu heter, för jag har tröttnat på att det hackar så jävligt.

Meen.. Till mysgott åt vi lite ostbågar, För man måste ju äta lite mysigt när det är fredag och så. Fredagen var inte så "populär" på sommarlovet för man är ju ledig så länge satteeee.. Men nu när det är skola är fredag den mysigaste dagen.

Ostbågar är ju värkligen gott, förutom att dom luktar superäckligt.. :/

Men man BEHÖVER faktiskt inte Lukta!




PS: Jag har skaffat photoshop, aso, jag fattar typ INNGEENTING. Men jag lär mig nog. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0