Girl vibe

Hej.

Sry att jag inte skrev igår men jag palla inte tyvärr. Men nu skriver jag. :D

AJja. Igår efter skolan gick jag och therese ner till laisings och det skulle va Girl Vibe. Det var superkul och supersnabbt!!! Ja.. efter det så åkte jag hem. ^^

Ja.. sen var det skola nästa dag. aso idag. :P och. jag har suuuuuuuuuuuuperträningsvärk i magen. vi träna magen skitmycket. Så det gör ont nu. ;/ menmen.

Nu sitter jag här och precis ätit tumbrörulle. mums.

Dom här bilderna tog jag nyss:

 Ful bild men aja..

 

skriver ikväll eller imorn. ses <3



Kommentarer
Postat av: Emmelie bästa msn kompis

Du är så gulig och snäll<33

Jag älskar dig<33

2010-08-31 @ 19:34:57
URL: http://sthits.blogg.se/
Postat av: Michelle!!!

Å, tack så mycket. <3333333



:D HaDeBäst!! <3

2010-08-31 @ 21:16:13

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0