Jobbat och tjänat PENGAR. Money, money, MONEY!

Hej.


Idag har jag jobbat. .hahahah . ne, men jag först åkte jag till mormor och lärde henne lite med hennes dator . Men det var svårt, för hon fattade inte så mkt. :/ men sen gick vi och åt lunch. Jag åt asiatisk buffé. Mums!

Sen åkte jag , mamma och mormor till tebban, vi lämna av mormor hos "synläkaren" eller vad det nu hette :P.

Sen gick jag och mamma till H&M och jag köpte en tröja och ett skärp. Jättenöjd!

du kanske får se på en bild, för kameran är urladdad..:/ Suck.. Men ni får se sen. okej?

Nu är det ju FREEDAG. Och JUSTE, glömde och säga att jag har blivit frisk, eller det kanske ni förstår:P.

Och .. Jag har ätit tacos idag. Mohahahhahaaaa! :D 


Och IDAG  BJUDER på några bilder.... ;D

Inte fjortis :)

 Cuuulliiiinnngg? :D

INTE självisk ;) <3


..Och jag hoppas jag får PENGAR för det?!

Hahahahahaa. Nä, skoja'baraa'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0