Yeeyyy :)

Hej

Idag var jag och bada med therese, henrik, ulrika, mamma, pappa och gustav.
Det var kul , vi var på kråkudden, och det var iskallt i vattnet , men jag och tessy klara det :) vi hoppa från bryggan, skrev sånger och sjöng ut för alla, (en rappsång) och skrev en film. Det var jättekul idag, men problemet är att jag bara har ätit frukost idag och klockan är nästan halv 6. Gaaccshh ! 

Snart är det iaf middag. Mumms..

Men nu ska jag va med therese! 

♥THERESE + MICHELLE = BFF (BEST FRIENDS FOREVER)


Psssst! Jag och therese äger ut er ALLA
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0