SVAR!

Postat av: Emelie

hur fick du in din design den med den otroligt gulliga katten hur ? :D <3

2010-12-29 @ 22:12:57 
URL: http://memlizz.blogg.se/
SVAR:
Du går in på designandmakeup.se och går så ser du att det står DESIGN undefär högst upp. TRYCK DÄR SÅ KOMMER DET UPP MASSA TEXTSAKER MAN KAN VÄLJA MELLAN där under om man håller in på DESIGN då. och då trycker du på "GRATIS DESIGN"
Så kommer du till massa text osv så går du ner lite grann, där det står DESIGN understryket. Där kan man välja vad man vill ha,
leta upp texten:
» Jag är ute efter en enkel design, en design där jag bara behöver klistra in en mall. I denna mall får jag ändra hur mycket jag vill så länge ”design by”- ikonen finns kvar.
- Passar denna dig?

Då är det gratis stilmallar du är ute efter [länk]
Tryck på LÄNK. Då läser du det som står och villkoren, om du fattar och accepterar det så trycker du på JA,TACK! Så kan du välja din design den du tycker är bäst. Om du vill ha KATTEN som jag har så trycker du på på HÄMTA STILMALL, den du då tycker är snyggast! Så trycker du på ÖPPNA, och då kommer det upp STILMALLEN! så då kopierar du det..
när du kopierat det går du in på DESIGN på bloggen, såklart. Så då trycker du på STILMALLEN. Sen så tar du bort allt som står där den där andra stilmallen, så klistrar du in den nya.
Tryck sedan på förhandska först så du ser om allt står rätt till! om det gör det så trycker du på SPARA!
Om det blev nått knas eller om det inte gick osv så är det bara att kommentera!
för det är lite svårt för mig att förklara bra när jag inte vet hur man gör för att visa lixom runtan å så. kan inte det så jag måste skriva rätt mycket, men hoppas du fick ditt svar och förstod. <3
KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0