systemkamera!

yoooo, jag & mamma var och köpte en systemkamera i tebban när jag typ precis hade vaknat. jag hann knappt äta frulle. men vi åkte till täby för att köpa det då.. och jag är sååååå glad ! <3, just nu så laddar kameran å så.. asså batteriet och snart ska jag ta biiilder och ladda upp massa till bloggen. och ikväll ska vi ju vara med grannarna hos dom och fira nyår ! och då ska ju jag ta bilder med kameran !
-
Snart kommer Therese hit och vi ska ta bilder. :DDDDD hon äter lunch nu så hon kommer över snart. SAKNAR HENNE JÖÖ. jag har ju varit sjuk och äntligen är frisk. yiihuu.
--
Men ah, har inte så mkt att säga.. sååå..
puss. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0