Tråkig slappardag - IGEN!

Åååååh, jag har fortfarande ont & svårt att svälja. Usch det är jobbigt...
Men nu har jag precis kollat klart på en film. :D Och det finns IIIINGENTING kul på TV, så jag får kolla på en film snart/sen.
Inatt så kunde jag i allafall sova, eller det var svårt att somna men jag somna tillslut, och jag vaknade inte nånting i natt, det var längesen jag inte gjorde det. :) men äntligen vaknade jag inte, för det är så jobbigt när man har så ont i halsen o somna om igen! Har ni sovit gott? :D

Men nu ska jag typ kolla runt på massa bloggar å så. (: men idag blir det en tråkig slappardag igen. :SS Menmen..
slumpad. §
Puuuusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0