hejsanhoppsan.

suger på rubriker, -JAG VET. men idafg var jag i Täby med Moa och det var kul. en snabb grej som va lite kul.

SAKER SOM HÄNT I TÄBY:

- Vi krockade nästan i stora vagnar.

- Vi tog upp en kamera och larmet gick. (hände 2 gånger)

- Moa drack upp en cola, vi gick och panta den och fick 1 krona.

- Vi har varit inne på facebook i en data affär.

- Det har ringt i min telefon ashögt så alla stirra på mig..

o ja.. lite till. haha xd  Det var jättekul idag! och imorgon kommer släkten för att fira MIG! fyller ju år på måndag.

Men nu ska jag ner och dansa dánsmatta, askul! xdd sen kanske film. Vi ses ikväll eller imorgon.

Puss.<3

 


Kommentarer
Postat av: f<§

Svarat på frågestunden gå in & Kolla vad dina frågor fick för svar §

2010-11-06 @ 17:14:51
URL: http://fiaweingarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0