coconut ball

KOMMER BÖRJA MED ENGELSKA RUBRIKER ISTÄLLET!
...--

Kom typ nt på nån rubrik. xp men coconut ball får det bli. :)

Jag har då kommit hem från skööulan. Det var väll okej, förutom sista lektionen. Det var mer än 2 timmar. :S Äntä käul. Men aa, det är gjort iallafall. Kan säga va jag fick i födelsedags present IGÅR.

- Sims 3. (destination världen)
- En film
- En mobil!!! :DDD IPHONE!!
- Klocka från UR & PENN
- Nagelack
- Nesesär
- Minispegel
- Iphone fodral i rosa
- Nagelack (svart och rosa)
- Kläder. (Pumatjocktröja i blå, Två svarta tunikor, Byxor, nattlinne och mycke mer. :)
- Hårspännen
 - Smycken

Ja typ det. :)) <3 Och kanske lite till jag KANSKE har glömt ! <3 Men aa. Nu ska jag typ chatta vidare och musik'a. :)

MEn vi hörs kanske ikväll.
PÅ TAL OM KOKOSBOLL SKA JAG VISA EN BILD JAG TOG PÅ EN KOKOSBOLL
Själv tycker jag att den blev bra, kanske inte ni tycker, men jag tycker den är häftig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0