Orrrkaa engelska rubriker!

Preciiis, det är en svensk blogg! då ska man väll inte skriva engelska eller? :;oo <3

Sry att jag inte har skrivit nått idag/kväll asså jag har inte hunnit. Idag var jag, therese och pappa i tebban. Vi var typ bara inne i tekniska butiker? haha asså vi brukar det när pappa är med. xDD <3 O vi va inne i en data butik med apple datorer. Och då tog vi CP bilder med roliga animeringar typ. Superkuligt =D
Sen när vi var hemma tog jag massa bilder med hennes webcamera på en liknande appledator. Seeen.. spela vi sims 3. jättekul, för man kunde åka på resa å så.:)) Vi åkte till Egypten, intressant jag är va.. xp Och seen skulle tezzyy ha gäster så då gick jag hem. THERESES INTERNET FUNKAR FORTFARANDE INTE, SÅ NÄR DET KOMMER LÄGGER JAG UPP WEBBCAMERA BILDENA VI TOG, BLIR GANSKA MÅNGA TROR JAG SÅ DÅ FÅR NI LOVA ATT KOLLA!<3 Aja, sen åkte jag och mamma o handla och åkte till mormor och lämna blommor för mormor fyller år! GRATTTIIIS MORMOOR! <3

Ikväll blir det: Godis, chips, film, te, myskläder, sköna filtar. Myys! Så det blir mys med familjen ikväll. :)) imorgon ska jag minsann hitta på nått riktigt kul!

Men nu ska jag dra så.. bye <3 Ses när jag har TID !



Saknar grekland och dej söta Elina. <3


Hugs and Kisses.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0