PaRtY!

Kom typ precis hem från dansen, det var rööuligt. Bara det att vi slutar 13.15 och börjar dansen 15.10 såååå.. man får vänta ett tag men det är roligt. för jag har ju Erica, Gabriella, Malin, Olivia och elsa som också går i min grupp. :) så när asså vi är där nere vid danssalarna är det typ bara vi som låter! xdd vi skrattar, pratar, skojar o så.. aa, och jag o Gabriella hade EGENTLIGEN inga pengar, men så hitta jag en 5, och sen 2 enkronor i min ficka. det blir ju 7, och jag behövde 8 till en grej jag skulle köpa, och gabriella hitta 8 kr.. så jag är så duuuktig, jag springer runt och "rotar" i papperskorgen för att leta efter en pet-plaska så jag kan panta o få 1 kr så jag kan köpa det.. och alla kolla på mig "såklart" när jag springer runt, alla tror typ att jag är fattig? haha. men så hittade jag en och blev jätteglad så jag panta den så det räckte till det jag ville köpa. ;) duktig man är! <3

Men aa. jag och GB har sååååå bra humor haha. aja... Snart drar jag till fest,, eller okej halv 7, men det är poolparty, asså vi är i poolbasäng , det är klassfest. Och de ska bli aaaaaskul! vi äter middag där, dansar, badar och kommer ha det BÄÄÄÄST! Men kan typ berätta imorgon eller nått va vi gjorde o så, kommer hem ganska sent o då orkar jag nog inte blogga, men nu ska jag fixa mej o ta bort sminket så jag inte badar i mascara,, och typ packa o slappa, så jag orkar, varit mycke idag förstår ni. ;p men nu ska jag dra så..


Puss.


sluuumpad ful bild . . . . . <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0