school, dance, party

Jag hann blogga jiihuuu, kom typ hem för ett tag sen. Det var kuuul,

Kan berätta lite:

Jag kom dit dåra och när jag gick upp från en backe kommer Moa och Johanna springandes mot mej, och krama mej, :) Så gick vi iiiin och åt lite snacks o drack lite läsk, alla hade typ kommit, och sen så sprang vi ner och hoppa i poolen, vi var ensamma i vår klass. vi skoja lite o bada o så i 45 min typ. Så åt vi korv me bröö', efter det sprang jag och johanna i poolen igen, vi visste inte att det va glass dåra, och vi bara bada en stund typ. xd så skriker typ alla från våningen där uppe "KOM UPP NUUU DE ÄR GLAAASS" vi bara låssades som ingenting och typ börja dansa? :p men vi gick upp tillslut. sen var det en stor "JÄTTE" stor luft grejjs som man har i vattnet, asså den är typ spetsig och går som vågor. Asså ruschelkanor fast ihop.. aja svårt o förklara. Och den var svår o komma upp på . . sååå.. när jag skulle hjälpa en person så ramla hon över mig så jag blev dränkt, asså hennes huvud slog i min arm så det gjorde skiit ont. Då gick jag upp och då kom Linnea och vi satt o prata en stund, sen såg vi den "lilla" poolen som bara går till midjan, den var LEDIG så vi fråga om vi fick va där, de fick vi dåra, xp och vi hade springtävling, skratta m.m. Kuul, sen bada vi i stora igen. Efter ett tag typ 8? eller jag venne, då gick jag upp till hannes pappa för att tvinga han byta låt för det var en suuugig låt, och då rabbla jag upp låtar, vi stog typ o dansa? aso alla bada utom jag typ xp många kollade o så. xDD haha vi stog lixom o improvisera typ ? xd sen typ höll vi på så. Typ när det var en halvtimme kvar kanske? kom malin p upp. Och vi stog och dansa till " Gubben i lådan" och " MR cool" hahah. Vi gjorde en dans, och många kollade, det var superkuul, vi bara stog där en halvtimme och typ "fest" dansa eller va man säger, medans alla bada. Vi sjöng också ! :p intressant vavava! o sen när vi skulle gå upp så pratade Hannes pappa i en microfon som låter över hela badhuset, då sa han att vi skulle gå upp och då sa jag att jag skulle säga en viktig grej, då säger hannes pappa:- Michelle måste bara säga en viktig grejj innan vi går upp. Jag visste inte egentligen va jag skulle säga utan jag sa: - Hejsanhoppsan. hahaha. Det lät askul, många börja skratta. Duktig man är. XDD jaja,, sen så var jag först med att byta om o va klar först o så. Så åkte jag hem och kolla liteeee av idol som var kvar, sen Cirkus möller ROOOMPAAAH, haha skoja men ändåå.. menee,, nu ska jag tyyyp gå, skeeiit va jag kommer sooova som en stock inatt efter SCHOOL, DANS, PARTY.


Kände att jag inte riktigt fastna på bild idag, så jag bjuder bara på en idag, men asså jag tog typ  2000000 till men palla lägga upp för att jag ser förskräcklig ut + fult hår ++++ trött! så bjuder på en så det får räcka.

Skeeeiit detta tog ett tag, så hoppas ni läste. Asså de skulle va TACKSAMT everyBAYdi.
                                                                                                             Bay ses imorgon.


Kommentarer
Postat av: Hannes Hovmöller

Festen ägde!!! Du vadlde ju typ alla låtar i slutet :)

Hälsningar Hankan

2010-11-13 @ 13:42:30
Postat av: M I C H E L L E

hahha. aaa. xp

2010-11-13 @ 18:10:28
Postat av: nickeee

HAha<<3

2011-05-29 @ 22:16:49
Postat av: Anonym

Men mich då<3X)

2011-06-05 @ 16:08:21

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0