Är hos grannarna.<§

Aaa. känns konstigt att vi familjen är här UTAN dom. Dom kommer hem 8. Aa, och dom har katter, 2 styckna, och mimmi vet inte vi (min hund) ska vara. Dom kan inte vara på festen där det är hög musik.. så vi har stängt in katterna ut ur vardagsrummet, och det är ett fönster och nu kollar mimmi och katterna på varann. Såå gulligt!

Till middag åt jag en stort mörkt bröd med kyckling, sallad, tomat m.m. Gottii! Sen kanske jag, therese och gustav kika och spionera på denise när hon festar i huset. Fett najsigt. ;D <33

Nu ska jag göra andra saker. byebye! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0