Det blev kul tillslut.

Ja, jag och gustav först så spelade vi kort. (gustav går i 7an) sen spela vi buzz på playstation det är supeeeerrduuperkul. :) sen så sjöng vi singstar och vi garva ihjäl oss, hahahahhaha. ja fick jätte ont i magen. :P

Sen så satt vi vid datorn och kollade på roliga klipp på YT. :DD Sen var klockan halv 12 då gick jag hem och somna klockan 12. :)

IDAG FYLLER DENISE ÅR!!!!!!!! GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS SYYYSTEEER!!!!!!!!!<3

Idag kommer det gäster.. saker jag måste göra nu:

Duscha o tvätta håret,
Gå ut på en promenad med mimmi,
Hämta min dator jag glömde hos grannarna igår (har mammas),
Ta in frukosten,
Hjälpa till att fixa o laga mat.

SEN KOMMER DOM VID TRE.<3
bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0