~~

Kom nt på nån rubrik..

 

Nu har jag typ precis kommit hem från bion, o filmen va bra! ehm..  och på mässan va de också kul, för det va en spågumma som sa för mig om min hälsa, framtid och vännerna o så. superkul! nästan ALLT stämmde! =) I tebban åt vi på sawadee, ris och kycklingbitar. :D


Resturang (SKYLTEN) :)

Min älskade goda mat. :DD

Jag ääääter.

Min duktiga syster jobbar!

Pöööpcöörn.


o vettniiii!! Min mamma känner Victoria Silvestedt's mamma. Vi träffa henne o prata med henne i tebban. :)
okeej, kanske inte ska prata om det. Ska dra nu. Ses.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0