fest..*möte - hos mig lalaaa..

Klockan halv sju kommer alla  eller många föräldrar hit och dom ska prata om typ aa nått. :P KLASSRESA tiieep

Och då ska Malin b också komma hit och vi ska hitta på nått. :)) <3
KuLiGt!
-----

Jag har läst frida tidning typ för nån halvtimme sedan, den var bra. :D o vi har köpt fika som vi/dom ska äta.
..---..

Jag har gjort en ljusgrejsimojs jag gjort på träslöjden man har stearinljus i, faktiskt ganska nöjd! =D
---

Vet ni att jag fyller år i den helgen när det är halloween, och innan födelsedagen ska jag typ ha haloween fest med kompisar och göra roliga grejer, sen dan efter är det min dödelsedag. xD HAH, *födelsedag.
:P

JA,, har inte så mycke å berätta, dom kommer snartt så nu ska jag förbreda!!

BILDERNA KOMMER IMORGON ELLER IKVÄLL (dom ja0niz tog igår)

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0