God morgon söötisar.

Hejsan.

Jag vaknade typ nyss, eller för 20 minuter sen eller så. Jag kollar på _TRÅKIG_ tväää och chattar med JUUULIIIAAAA på facebook. :DDD Kuligt.<3

Pappa är ute och hugger ved.. :P och mamma tränar. Och jag har _INTE_ ätit frulle än. Ska typ göra de nööuu.

SER NI ATT JAG HAR BÖRJAT MED SNEE TEXT. visst är det snöööggaast!? :D

(aaaaa' <33 .

Men nu måste jag äta frulle och sen tvätta håret, när mamma kommer hem ska hon klippa mitt hår. INTE KORT utan bara topparna. heh. Klippa upp det lite.  Ni får se sen hur det blev sen.

OCH JaG HAR fåttT en TAAKLAMPA!!! äntligen. superglad.:P xp

men hejdå eväribäddii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0