hääääjj.<33

Efter skolan så mötte jag upp therese, asså det var egentligen inte så att vi bestämde det men vi träffades bara. :P Jag skulle till täby, och det skulle hon med , fast till doktorn för hennes arm/hand hade svullnat upp. :< stackaren. Och då åkte vi dit till sammans,  Roll aa, o vi gick där en stund, sen gick hon till doktorn,  Då kom mamma, och då gick vi runt lite, sen åkte vi hem o nu sitter jag här o musikdrogar. </3 ;P Ska träffa therese nu, igen, och vi ska göra nått kul.  Laughing 1  Haha driv. :P

Men aa. Då syns vi snart. Fyller år snart. Yihaaa. Aja

 

Laughing Out Loud
 Roliga figurer jag hitta.  :DDD





Mitt hår va lite konstigt. ;P

 

Hejdå sötnosar. <33

Hejdå sötnosar. <33
 

Haha ses typ ikväll

Haha ses typ ikväll
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0