hurra, hurra för looov loov looooov!

Äntligen är det lov. Längtat sååå mycket! =D

Vill va med Therese men kom på att hon var i miami. I'M IN MIAMI BITCH! :P<3 fett lycko henne. vill ocksåååå..fast ska åka till Thailand sen jöö, möcke löxigare jöö. ;) hihihi. nej men..ska nt prata så mkt om resan som kommer. det får ni se sen nån gång. =))

Har precis ätit middag. *FRESH MIDDAH* det var sallad, asså god med pestosås, pasta och moserellabollar o lite till. :)
tsss.. mumsigt. =) sen blir det kexchoklaaa'h o idol ikväll då o kanske goodiisch,  juste GRÖNSAKER MED DIPP. =D. Uppe så sent som möjligt men tror nt att jag kommer blogga så mkt ikväll eller typ inget, ni får ju kolla å se  

 om jag har elr inte. INTE SÄKERT. KEEJ!?
 
A, men gud va skönt att sova ut i 9 dagaar typ. :DD Soft!
 
Saknar dig therese, även fast du åkte idag. ;<< MIAMIII!!

 FAST I FÖRSÄJ KOM JAG PÅ ATT LOVET BÖRJAR JU PÅ MÅNDAG. tihihi. men man kan säga nu vavavavavava, jag säger iallafall det ,skiter i va andra tycker.

PÅ MÅNDAG SÄGER JAG SVAREN PÅ FRÅGORNA! MEN VILL HA MERMERMERMEERMEEER FRÅGOR!! KEJJ! FRÅGA PÅ FÖ FAN!! ANNARS BLIR MICHELLE SUR OCH UNDRA HUR ERAT LIV BLIR DÅ VAVAVAVA! eh, glöm det. :) men frågafrågafråga!
--

justeee, haha, jag och gabriella, vi har BÄÄÄST humor. Asså vi garvar typ så vi får ont i magen. Vi är bäst aså :P 

 

  

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0