Kollar på IDOOL. :)

Japp,

och chattar med min vän Erica på fejan. (aa ' :)♥
Kollar när Geir sjunger nu, han är rätt så bra. ;D ♥

Jag har tagit några bilder på mig i webb, nyss, men orka lägga upp dom, dom är ändå väldigt fula så jag skippar dom ida'''' :) T♥a♥r♥b♥i♥l♥d♥e♥r imorgon. :d xd

Men nu ska jag typ dra, det är kuuuligt o chatta på facebook, jag är lite booring, *ointressant* xd hehahe.♥

Okeeeej,,,vad ska man säägarråå ? ;oo z♥ Har nt nått o säga,, Men vi ses imorgon, nu ska jag fortsätta kolla på idol och facaaa. :) ♥


Byebye lingon pye. ;o ? pye? va är de? aja byyee.<33


Okej jag visar en bild daaa... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0