Linneeaaaaa.

*Rubriken stämmer. ;DD

Efter skolan var jag med linnea h, vi var hemma hos mig. Vi lyssna på musik, dansa, vi var ute och jag gjorde en teater för henne i en halvtimme. ;P en humor grej, hon skratta ihjäl sig typ!! :P <3

Sen åt vi mat och kolla på TV:ääää (mio min mio) som gick på TV:n. vi skratta så mycket så jag fick ont i halsen, IGEEEN! men aja. ;P <3

Bilder bjussar jag på. :D



Fint linnea. :P <333'



Heheheh.


SNEE_BILD :P

---

Nu ska jag snacka i mick med maja. :) 
Men vänta i nästa inlägg visar jag bilder från gotland och midsommar. :) SNART ASSÅ! ELLER SEN .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0