Mässa o bio imorgon.

Jag och mamma ska åka till mässan och kolla runt lite där. :) sen ska vi se på BIOO halv 2. Ska bli kuuuligt!

---

Tog massa bilder idag på kameran, men den dog, så den är på laddning, bildena kommer imorgon! MEN JAG TOG WEBCAMERABILDER:


Asså man är ju liiite tråkig. :P


haha linnea bara sitter, :P

man ser ju lite öööö ut i profil xDD

Äter fiskpinnar och linnea håller på med sin läpp inför spegeln. :c ÄCKLIGT? :P xD

LITE SUUURA ELLER?!?!?

HAHAH ORKA!

ska lägga mig nu, ska upp rätt så tidigt för o äta frulle o sen dra. Längesedan jag gjorde nått med mamma, passar på nu när det är lov. :)

Men godnatt, sov så gottigott! så syns vi imorgon när jag kommit hem o så. Sen på måndag ska jag vara med farmor o farfar. :DD Jag ringde, dom blev lite chockade över att just JAG ringde, dom blev glada. vi ska hitta på nått kul på måndag!

BYE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0