Tråk-dag & nu TV.

det var varit superboring idag.

Men aja, imorgon ska jag kanske vara med Malin b ska ringa henne. (a' :P

Nu sitter jag och kollar på dansfeber med mina föräldrar. ;P <33
Sen ska vi troligtvis kolla på nån bra film, det vill jag gjärna. Jag gillar att kolla på film det är mysigt. Jag har ätit lite godis och lite snax. Mamma lärde mig att jag ska (eller sa) att jag ska skriva på tangentbordet med _ALLA_ fingrar och inte bara med 4:a :P jag skriver med några men jag trivs med det. :)))

Nu ska jag se, det är ju SEEEMIFINAAAAL, den slutar snart men vi syns imööörgön.



-michelle slapparen.


Kommentarer
Postat av: Det du

fin bild michelle

2010-10-10 @ 20:20:28
URL: http://stochlmgirls.blogspot.com
Postat av: M I C H E L L E

tack. :D



vem var det som skrev? :O

2010-10-10 @ 20:44:44
Postat av: Anonym

Dansfeber är riktigt roligt att titta på. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-11 @ 12:02:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: M I C H E L L E

Aa det är det. :D



Ska kolla!

2010-10-11 @ 18:40:27

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0