Världens bästa tips!

Nu ska jag tipsa om världens bästa och skönaste krämer. Det finns inte BARA krämer utan: Doftljus, shampoo, balsam, bodylotion, läppglans, scrub och mycket mer!
Dom krämerna är helt UNDERBARA! Det är 100% naturlig doft, HANDPLOCKAT!
Det finns olika dofter t ex: Hallon, smultron, lavendel, blåbär, hounong,jasmine och mycket mer underbara dofter! Jag smörjer in mig varenda kväll, och det är jätteskönt, det känns som yogurt!

FÖR ATT KOMMA TILL HEMSIDAN TRYCK----> HÄR! <---- ALLA SKA KLICKA! NI KOMMER ÄLSKA DOM! I PROMISE!

Ni kan kolla runt på sidan lite, så köp!

Här är jasmine och blåbär och äppe dofterna. Ljusa färgerna. :P

Här är smultron tvål, och den underbara hallon krämen till höger och hallon-scruben! Milda ROSA färgerna. :P

Shower, body lotion, tvål och scruben!

LITE AV DET! 
 
MÄRKET: Björk & Berries


Doften är helt ljuuuvliig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0