EXPLODERAR!

Skulle bara säga att idag innan dansen så hade jag och gabriella köpt en varsinn dricka, jag köpte en Loka och hon köpte..nånting. haha. Men i alla fall..


Så när vi satte oss vid ett bord, det var massa barn och föräldrar som gick omkring där inne. A men i alla fall så när jag skulle öppna lokan så...... PANG!!! Så srutar halva drickan ut!!!!! Jag blev chockad och samtidigt rädd. Amagaaaad. Alla stirrade på mig och jag blev ju såklart DYYNGSUUUR. men som tur va hade jag en annan tröja att byta om med! Det var pinsamt och gå till omklädningsrummet med dyngsura kläder. Mina byxor var också lite blöta där uppe, såg ut som om jag hade kissat på mig.. :/ Men usch,,,

Det var bara det jag skulle säga.


Och jag vill skylla på den som satt i kassan som var otrevlig och grinig. Fy skäms! >:(

Men aja,


Det var den smaken också.


MEN SE UPP FÖR SÅNNA DRICKOR. Skaka dom nt. :OOOoooOooo


Men nu ska jag gå ut till mina föräldrar. CHADÅ.


SES IMORGON .<333

Kommentarer
Postat av: moa

ja det var vel pinsamt

2010-09-19 @ 16:56:24
Postat av: michelle

aaaa. Superpinsamt :S

2010-09-19 @ 18:40:18

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0