Hmm..

Vad ska man säga?♥

Det har inte hänt så mycket...eller.. jo .... :/ Fast det får jag inte berätta egentligen.. Det var en tjej i min klass som försvann ^^ men hon blev hittad. Så var inte oroliga. <§ Men det var läskigt.

Efter så gick jag och therese till dansen "girl vibe" den är så kul. Synd att vi bara inte är med på julshowen sen. :( det är bara specialgrupperna som får. :/

men.. ♥ Sen har det inte hänt nått speciellt.. ♥


Men nu ska det bli skönt att krypa ner under täcket och somna. Jag är trött. och det är skönt att sova!♥

Jag måste göra iordning mig nu. Mamma kommer hem snart. TROR JAG. Hon är på middag med sina "jobbarkompisar" typ. :P♥

Men hoppas hon kommer snart. Det är supertomt utan henne här i huset!♥

----

Nu måste jag göra som "pappa" säger.. pallar inte att han blir irriterad på mig.. så jag får nog snabba på lite nu..


Vi ses imorgon! Då är det TISDAG. hoppas klasskompisen som försvann "NÄMNER INGET NAMN" kommer tillbaks imorgon!♥

----


PöZz..zzz.zzzzZZ.zZZ.

----

PS: Hitta världens sötaste...typ fejk..katt. Men ändå. Supersöt.♥

Meeh. Kolla ögonen liksom! :P Men sååå.. CUTE!♥


Awwweee.♥♥♥


/Michy.




Kommentarer
Postat av: Patricia

Men vad sööööt! :) :D ;)

2010-09-07 @ 21:26:45
Postat av: Micha<3

Jaaa. eller huur! <3 :D:D:D:D

2010-09-08 @ 16:50:14
Postat av: CECCESTYLE. :)

nej fy HELSIKE va söt !.

2010-09-08 @ 17:04:37
URL: http://ceccebtw.blogg.se/
Postat av: Michan

I knooow! <3

2010-09-08 @ 17:06:06

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0