HON ÄGDE FETT!

Jag, mamma och nathalie kollade ju på Denise när hon gick modevisning hon ägde juu!

Ni kan gå in på hemsidan , dom filma, säger hemsidan när det kommer ut. :D

Nu har jag ätit glass med massor med jordgubbar! gud så gott! :D nästan en hel full skål med jordgubbar.

När vi var på väg tillbaks till parkeringen så såg vi en liten tjej som hade fått en ny mössa "såg vi" för prislappen hängde på toppen av huvet. Jag försökte ta en bild, men det gick nt så bra för hon gick upp för trappan o det var för mörkt. :S ha ha! men nära var det ! ! ! ! ! !

Men nu måste jag göra i ordning och ta ett stort glas vatten och sjunga lite. är turstig. och sjungsugen.

Nu ska jag dra. BILDER FRÅN NU:


Valde en glittrigt linne, vet nt varför. Var bara sugen. :P


Fett fuul bild. Men ooooch?!?!



Look in my EYES!



Nu SkA jAg DrA fÖr nÅgOt.. GåNgEr. :P <33




Kommentarer
Postat av: Fina Frun

Hoppas du får en fin vecka :)

2010-09-27 @ 09:59:58
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun/
Postat av: lovisa

vad söt du är:)

2010-09-27 @ 10:29:32
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Michelle

Fina Frun: TackSåMycket, detsamma. :) <a33



Lovisa: Tack <33

2010-09-27 @ 18:24:05

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0